اسلام مووی

وبلاگ رسمی اسلام مووی

اسلام مووی

وبلاگ رسمی اسلام مووی

 به نام خدا - علاقه مندان و طرفداران اسلام مووی سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. چند وقتیه یک بخش و برنامه جدیدی رو در تلویزیون مهاجر آغاز کردیم با نام "تعطیلات" که هر پنجشنبه و البته با تاخیر معمولا روی خروجی سایت اسلام مووی قرار می گیره.

این برنامه با زحمت زیاد بچه ها تولید میشه. امکانات بسیار محدودی داریم . مثلا پرده آبی ای که پشت سر مجری نصب شده کار نمیکنه و همین طوری آبی!! فیلم تدوین میشه و در اختیار شما قرار می گیره. انصافا مطالبی که گفته میشه و تحلیلهای کوتاهی که مجری می کنه رو دست کم نگیرید و با دقت دنبال کنید. فکر کنم این قسمت به لطف خدا و با کمک آقا امام عصر (عج) در آینده نزدیک و با تغییراتی که هر هفته روی اون داده میشه بسیار پیشرفت کنه و مورد علاقه همه قرار بگیره. انشالله.

به صفحه مخصوص این برنامه برید و حتما اون رو دانلود کنید و ببینید.

نظراتتون رو هم میتونید به پیامک  5000212200091 بفرستید و یا از طریق رایانامه ttm@islammovie.ir برای تلویزیون مهاجر و دست اندرکاران این برنامه ارسال کنید.

با حمایت شما تلویزیون مهاجر میتونه در آینده برنامه های جدید و بهتری تولید کنه.

با تشکر

  • islam movie

نظرات  (۲)

حاج محمود را توضیح دهید

سلام  وجه تسمیه اسلام مووی چیست که نام وبلاگ وسایتتان قرار  دادید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی