اسلام مووی

وبلاگ رسمی اسلام مووی

اسلام مووی

وبلاگ رسمی اسلام مووی

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

تغییرات جدید در اسلام مووی در راه است

به نام خدا 

سلام به علاقه مندان به اسلام مووی. اونهایی که با ما آشنا هستن یه جورایی از دست ما به دلیل وعده های مختلفی که دادیم و عمل نکردیم شاید یه مقداری شاکی باشند. حق هم دارند. از ساخت قسمتهای دیگر مستند "حقیقت" تا ساخت سریال "فرار از زندان" و فیلم سینمایی که عید داشتیم می‌ساختیم و به سرانجام نرسید.


حقیقتش اینه که اینقدر مشکلات اقتصادی و مسایل مختلف دیگه به بچه ها فشار میاره که هر کاری رو تا جایی میارن و دیگه کارد به استخون میرسه و مجبور میشن رهاش کنن.

به خاطر اون چه که در بالا عرض کردم ما یک سری تغییرات عمده داریم در ساختار گروه میدیم تا بتونیم روی یک سیستم جدید کار رو اداره کنیم و جلو ببریم. یک بار یه عزیزی میگفت این حرفها و وعده هایی که شما به کاربرا و علاقه مندان خودتون میدید از پسش هم بر نمیاید اگر که امکانات هم داشته باشید. وای انصافا اگر ما یک صدم امکانات بعضی رفقا رو داشتیم اون وقت می دیدید که چه کولاکی مخصوصا توی فیلمسازی راه میانداختیم.

اگر پیشنهادی و طرحی در مورد تغییرات داشتید به ما اطلاع بدید یا از طریق نظرات همین پست و یا از طریف info@islammovie.ir

دعا کنید.


  • islam movie

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی